Unha ollada desde o dereito ás novidades na xestión dos recursos hídricos

Un proxecto de investigación afondou na actualidade xurídica neste eido

Un dos elementos sobre os que se fixo fincapé desde a posta en marcha do proxecto de especialización do campus de Ourense como Campus da Auga é no seu carácter transversal. Deste xeito, o seu obxectivo é “empapar” todas as áreas de traballo dos diferentes centros universitarios, non só os do eido científico. Nesta liña de traballo, investigadoras e investigadores da Facultade de Dereito veñen desenvolvendo diversas iniciativas que teñen nos recursos hídricos o seu foco de atención. Entre elas, a profesora Susana Álvarez vén de liderar un proxecto que tivo como obxectivo afondar nas últimas novidades xurídicas estatais neste eido.

xestión dos recursos hídricos

O estudo estivo financiado pola convocatoria 2017 de axudas a proxectos de investigación Inou da Vicerreitoría do Campus de Ourense e a Deputación Provincial e levou por título Recursos Hídricos, ordenación do territorio e sustentabilidade: novidades lexislativas e xurisprudenciais. Ademais de Susana Álvarez completan o equipo que traballou nesta actividade Roberto O. Bustillo e Laura Movilla. “Nun contexto xurídico internacional guiado cada vez máis polo paradigma do desenvolvemento sustentable, un dos obxectivos deste proxecto foi coñecer e dar a coñecer a experiencia española nas últimas décadas en relación cos recursos hídricos e os novos desenvolvementos urbanísticos”, comenta a investigadora principal do proxecto. Neste senso, apunta, o proxecto afonda nesta cuestión desde a “interrelación que existe entre auga, ordenación do territorio e desenvolvemento sostible”.

Ler a noticia completa no DUVI